[MataroSensefils] Rnv: Re: Com detectar un problema (ERA: Re: problemes a Torre Maresme?)

ivan ivan a rusc.net
dij set 26 22:25:14 CEST 2013

proxy* *10.139.56.2
¿quines llums té enceses l'antena?

El dia 26 de setembre de 2013 22.16, Maty <matilde_medife a hotmail.com> ha
escrit:

Enviat des del telèfon,
disculpeu la brevetat.