[MataroSensefils] Rnv: Re: Com detectar un problema (ERA: Re: problemes a Torre Maresme?)

ivan ivan a rusc.net
dij set 26 21:55:26 CEST 2013

crec que esta funcionat.
¿la teva antena esta connectada a la corrent?
[image: Imatge en línia 1]

per poder mirar quelcom necessitem que estigui connectada.

El dia 25 de setembre de 2013 22.20, Maty <matilde_medife a hotmail.com> ha
escrit:

--
- El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral
("XOLN")<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>