[MataroSensefils] Com detectar un problema (ERA: Re: problemes a Torre Maresme?)

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dim set 24 21:34:54 CEST 2013

Bona nit,

Jose, això del mapa és el que vas proposar...?

és que ho vaig mirar per sobre, però la majoria de dades que deies, no
sabria pas d'on treure-les... sóc una negada!!! (i sentint-ho molt, no tinc
el temps per entretenir-m'hi... ja m'agradaria!).

si em voleu donar un cop de mà, perfecte! i si no, seguiré com fins ara...
:S

àpalis, salut i moltes gràcies!!!! :D

El dia 24 de setembre de 2013 20.06, Jose Legido <jose a legido.com> ha
escrit: