[MataroSensefils] problemes a Torre Maresme?

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dim set 24 17:42:22 CEST 2013

Ep!

efectivament, tot funciona bé, ja! :)

moltes gràcies!!!!

El dia 24 de setembre de 2013 15.38, Xavier Palacios
<palgubxa a gmail.com>ha escrit:

> +1 !!
>

> El dia 24 de setembre de 2013 8.57, Mercè Marsal <marsalmerce a gmail.com>ha escrit:
>
> Molt bé Ivan! Moltes gràcies!!

> 0182-3882-00-0201616289

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com