[MataroSensefils] Porta cuba

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dic set 18 20:07:27 CEST 2013

l'Ivan t'ho assegurarà, però em sona quelcom que ja no i ha adsl  ni proxy a cuba. La IP que has posat és el DNS no el proxy.

A la web de serveis hi ha les portes a internet actuals a mataró.
http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.Serveis

Salutacions,
XEVI

From: pgdlc a hotmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Date: Wed, 18 Sep 2013 17:31:15 +0000
Subject: [MataroSensefils] Porta cuba

Bona tarda amics,

Fa unes quantes setmanes que estic intentant tenir accés a internet per la porta Cuba (10.139.56.2) i no hi ha manera, configuro les opcions de xarxa al mozilla, i quan intento validar l'usuari no em conecta. He hagut de canviar a la porta Escorxador perque no hi ha manera. Algú sap si hi ha cap incidencia? Puc fer alguna prova per donar-vos pistes si és que hi ha cap problema?

Atentament,

Pedro González de la Cruz