[MataroSensefils] Sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
diu oct 27 23:50:06 CET 2013

Al 27/10/13 20:10, En/na Esteve Olm ha escrit:
> Tens raó, no em deixa baixar pelis, però no arribo pas per internet:
> això és lo que diu el meu DNS:
>
> $ nslookup sopa.musaik.net <http://sopa.musaik.net>
> Server:        10.139.66.206
> Address:    10.139.66.206#53
>
> Non-authoritative answer:
> Name:    sopa.musaik.net <http://sopa.musaik.net>
> Address: 10.139.56.39
>
> Això és pequè el DNS de l'Ivan és llest i no em fa donar la volta per
> internet quan no cal :)
Tens raó, no anaves per internet, però no entenc com és que la veies ...
potser cache?
> Si faig un nslookup de sopa.matarosensefils.net
> <http://sopa.matarosensefils.net> em dona la IP vella (que no
> funciona, clar)
Doncs, no ho entenc ... hauria de donar la bona. Està canviat a
http://guifi.net/ca/dnsmataro
> Entenc que el servidor de la sopa no em deixa baixar pel "referer" de
> la capçalera http, però en qualsevol cas, tant li fa, si estàs d'obres
> ja m'espero.
Les obres s'han acabat.
He estat jugant amb el openwrt, i és molt i molt potent. Programari
lliure dins dels dispositius que utilitzem. Sabeu que estem utilitzant
programari privatiu, no? A veure si al hackmeeting m'empapo del tema.
Crec que la sopa ja està operativa i el mldonkey.

http://sopa.musaik.net
http://mldonkey.musaik.net

Si no va, ho dieu!

--
Encara dones els diners a Endesa, Iberdrola, ... consumint energia bruta?
Perquè no t'apuntes a Som Energia?