[MataroSensefils] Torreta

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
diu oct 27 20:36:19 CET 2013

Part d'aquesta torreta la va muntar el meu pare. I la TH7 de sobre també.
Li he comentat i m'ha dit que per anar bé s'han de ser 4 persones i 1 dia de feina.
També s'ha de mirar si es vol treure sencera o es pot llençar.

Gratuitament ho veig complicat.

(enviat desde dispositiu mòbil)

El 27/10/2013, a les 20:21, "ivan" <ivan a rusc.net> va escriure: