[MataroSensefils] Sopa de pedres

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
diu oct 27 19:50:06 CET 2013

A mi l'adreça http://sopa.matarosensefils.net no em va, però posant
http://sopa.musaik.net sí que em funciona.
Entenc que cal actualitzar el DNS que faig servir, en el meu cas el de la
VPN de l'Ivan.

A banda d'això, un cop dins la sopa, no puc accedir al mldonkey... algú més
s'hi ha trobat?
a http://mldonkey.musaik.net no respon ningú, potser falta obrir algun port?

El dia 27 d’octubre de 2013 10.11, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha
escrit: