[MataroSensefils] Sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
diu oct 27 10:10:52 CET 2013

Al 27/10/13 09:26, En/na René Vives ha escrit:
> Bon dia Pedro,
>
> el supernode de l'Escorxador esta KO.
I la sopa, que no té res a veure, també està KO.
Vaig agafar el linksys i vaig començar a jugar ... i ara estic intentant
reanimar-lo.

> El dia 27 d’octubre de 2013 9.24, Pedro Gonzalez de la Cruz
> <pgdlc a hotmail.com> ha escrit:

Encara dones els diners a Endesa, Iberdrola, ... consumint energia bruta?
Perquè no t'apuntes a Som Energia?
<http://www.youtube.com/watch?v=0XXi4J2JMrk>