[MataroSensefils] Temes pel Guifilab de la setmana que ve

René Vives rene.vives a gmail.com
dic oct 16 21:39:55 CEST 2013

Els guifilabs a Mataró es realitzen el 3r divendres de cada mes de
19.30 a 21.30 a l'espai xnergic del Tecnocampus:

Parc TecnoCampus Mataró-Maresme
Av. Ernest Lluch, 32
08302 Mataró
Coordenades GPS: 34N 12 S 54""

El dia 16 d’octubre de 2013 20.50, Andreu Bassols
<andreu.bassols a gmail.com> ha escrit: