[MataroSensefils] Temes pel Guifilab de la setmana que ve

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dic oct 16 20:31:03 CEST 2013

Aquest divendres també vindrà en Moi de TCM amb un amic que vol connectar-se des de cirera. Per tal de veure com ho pot fer, si iniciem zona, etc...

(enviat desde dispositiu mòbil)

El 16/10/2013, a les 17:21, "René Vives" <rene.vives a gmail.com> va escriure: