[MataroSensefils] Temes pel Guifilab de la setmana que ve

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dic oct 16 15:56:39 CEST 2013

A mi ja em sembla be, ja q no veig gaire interes entre el usuaris amb pocs coneixements de la xarxa i entenc q els projectes de sant pol i cerdanyola son mes atractius pels q ja saben com funciona la xarxa i volen colaborar en projectes nous

--- Mensaje Original ---

Desde: "Jordi Clopes Esteban" <jordiclopes a gmail.com>
Enviado: 16 de octubre de 2013 15:45
Para: "Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils" <llista a matarosensefils.net>
Asunto: Re: [MataroSensefils] Temes pel Guifilab de la setmana que ve

Bona tarda,

Amb la intenció d'aclarir els temes del GuifiLab d'aquest divendres. A les
votacions hi ha un empat i poques votacions, potser que replantegem (o no)
com escollir els temes del GuifiLab. Ho podem comentar divendres mateix.

Jo us proposo de fer aquest divendres:

1-Proposta d'en Pedro: explicar pels usuaris novells o no tècnics, amb
paraules senzilles com comprovar el seu tram de xarxa en cas de mal
funcionament de la mateixa. Podríem recuperar l'script (=programet) que va
fer en René per fer aquestes comprovacions i afegir-hi una mica
d'explicació molt senzilla de com funciona la xarxa.
Qui s'ofereix per dinamitzar aquest apartat?

2-Guifi.net a Sant Pol de Mar: els companys de Sant Pol amb el suport
econòmic del seu Ajuntament tenen fa anys una xarxa mesh muntada i material
en stock per ampliar-la i millorar-la però per falta de temps i d'algun
entrebanc tècnic fa temps que tenen el material parat. Aquest divendres
vindran des de Sant Pol amb algun d'aquest material i els hi farem un cop
de mà a configurar-ho i sobretot ensenyar-lis com fer-ho ells. Més endavant
repetirem aquest taller ja que no portaran tot el material.

3-Mataró sense fils al barri de Cerdanyola: l'Aimar és un veí del barri que
vol estendre-hi la xarxa oberta, concretament amb un bloc de pisos amb
dificultats econòmiques. Ell no té un perfil tècnic però li han parlat del
projecte i hi està molt interessat en que arribem allà.

Jo us proposo no fer un monogràfic en aquest GuifiLab sinó organitzar-nos
per grups, assignar un responsable almenys de cada proposta i treballar-les
en paral·lel. Penso que és perfectament assumible i l'experiència de ben
segur que ens servirà per a futurs trobades.

Jo m'ofereixo a parlar amb l'Aimar i a fer un cop de mà a la proposta d'en
Pedro. Més voluntaris?

A tope!

Jordi

El dia 15 d’octubre de 2013 12.48, Xavier Palacios <palgubxa a gmail.com> ha
escrit: