[MataroSensefils] Ampliant redundàncies

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dic oct 16 12:47:22 CEST 2013

Ara mateix he passat d'estar conectat a Torre Maresme a estar-ho emab TCM. Tinc prou facilitat per col·locar algun trasto més a casa, ja que tinc un cable utp tirat fins al terrat, només s'hauria d'allargar fins al màstil i col·locar el que vulgueu, i estic a una alçada d'un 5è pis més la coberta, just davant de la torreMaresme.

Si algu vol fer un apadrinament i muntar quelcom, tant per redundar troncals, com per connectar clients, només ho heu de dir.

SAX

XEVI P.

Date: Wed, 16 Oct 2013 10:35:56 +0200
From: jose a legido.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Ampliant redundàncies

2013/10/16 René Vives <rene.vives a gmail.com>

El dia 16 d’octubre de 2013 10.11, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

> [...]

> propera i intentar muntar un supernode proper

> Ampliant redundàncies:

> Entre tots estem fent un esforç per ampliar redundàncies i que ningú es

> quedi sense connexió.

> - Per exemple, la gent que està connectada a Can Sanç (Llavaneres) només

> tenen un camí per arribar a la xarxa, que es amb Escorxador. Estem

> connectant Can Sanç amb un altre supernode en Llavaneres per ampliar camins.

> - Excorxador-Mainada: @Rene crec que tinc una rajola de 5Ghz per connectar

> amb Mainada. Tens disponibilitat per fer l'enllaç?

La radio que hi havia disponible a la RB433 de matmainada es va

destinar a enllaçar amb MatComtesMir-Borrell, per fer que tant aquest

supernode com PlaçaCatalunya deixessin de ser una illa.

Per enllaçar amb escorxador caldria afegir trastos nous, el mastil

està bastant ple. Tot és mirar-ho :-)

OK! Merci René, aquesta redundància no era crítica, però era per verue si era "fàcil".
Anem pensant en altres.....

Salut!