[MataroSensefils] Ampliant redundàncies

René Vives rene.vives a gmail.com
dic oct 16 10:32:44 CEST 2013

El dia 16 d’octubre de 2013 10.11, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:
> [...]
> propera i intentar muntar un supernode proper
>
> Ampliant redundàncies:
> Entre tots estem fent un esforç per ampliar redundàncies i que ningú es
> quedi sense connexió.
>
> - Per exemple, la gent que està connectada a Can Sanç (Llavaneres) només
> tenen un camí per arribar a la xarxa, que es amb Escorxador. Estem
> connectant Can Sanç amb un altre supernode en Llavaneres per ampliar camins.
>
> - Excorxador-Mainada: @Rene crec que tinc una rajola de 5Ghz per connectar
> amb Mainada. Tens disponibilitat per fer l'enllaç?

La radio que hi havia disponible a la RB433 de matmainada es va
destinar a enllaçar amb MatComtesMir-Borrell, per fer que tant aquest
supernode com PlaçaCatalunya deixessin de ser una illa.

Per enllaçar amb escorxador caldria afegir trastos nous, el mastil
està bastant ple. Tot és mirar-ho :-)