[MataroSensefils] Sopa de Pedres i Mldonkey actius!

ivan ivan a rusc.net
dim oct 15 22:06:53 CEST 2013

la sopa, no esta caiguda, es l'enllaç a la sopa, el que esta caigut.

fins dijous passat, la Sopa estava enllaçada a MatTorreMaresme. amb la
desmuntada
del cartell<http://www.capgros.com/noticies/detall.asp?id_noticia_portal=33924>la
Sopa va quedar aïllada.

entre l'Enric i en René, van enllaçar la Sopa a MatLosAlamos.i avui he
desconnectat de nou per arreglar l'enllaç Isern-Alamos "desvestir a un
santo para vestir otro"
que ja fa dies que no anava bé, però no ens en vam dona conta fins que no
va faltar l'enllaç Almos-TorreMaresme.

El dia 15 d’octubre de 2013 20.47, Aaron <korsario10 a vodafone.es> ha escrit: