[MataroSensefils] Estem treient les antenes de torre Maresme. [era] Temes pel Guifilab

ivan ivan a rusc.net
dis oct 12 22:03:13 CEST 2013

*l'ordinador, no has de tocar res*.

has d'entrar a l'antena http://192.168.1.1 i fer un escaneig de quines
xarxes veus.
hauries de fer més de un escaneig i anar girant l'antena els 360º

t'has de fixar amb la columna SSID i buscar les xarxes que comessen amb
guifi.net
i la columna de la Signal

un cop ja saps quin SuperNode té millor senyal, has d'anar a la web de
guifi.net i enllaçar el teu node el SuperNode per que et doni una IP.

aqui ho explica molt millor guifi.net/trespassos

¿tens l'antena al terrat?
¿des del teu terrat es veu la coberta del mercat de la plaça de Cuba?
¿des del terrat es veu la torre del Escorxador?
¿que esta més aprop de casa teva?

per fer un bon enllaç has d'estar el més aprop possible amb vicio directe.

El dia 12 d’octubre de 2013 17.04, Maty <matilde_medife a hotmail.com> ha
escrit: