[MataroSensefils] Estem treient les antenes de torre Maresme. [era] Temes pel Guifilab

ivan ivan a rusc.net
dis oct 12 11:40:52 CEST 2013

si us plau, no barregem temes. TorreMaresme per un costat i guifilab per un
altre.

des de dilluns que estem dient a la llista que potser desmuntem
TorreMaresme i dijous ho vam confirmar.

si tents l'antena a la taulada o terrat hauries de girar-la cap un altre
SuperNode, de mentre que no podem tornar a posar operatiu MatTorreMaresme.
per fer aixo també s'ha de canviar la configuració de l¡'antena.

El dia 12 d’octubre de 2013 10.59, Maty <matilde_medife a hotmail.com> ha
escrit: