[MataroSensefils] Fwd: Re: [Mataro Sensefils] IMPORTANT!!! MatTorreMaresme

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dij oct 10 10:24:22 CEST 2013

Òndia!

doncs que bé!!

si acabo anant-me'n a los cérros de úbeda, viam si puc moure'm i
preguntar... tot i així, jo me'n vaig "bastant lluny" del poble. Bé,
arribat al moment, si ho creieu convenient i s'hi poden destinar esforços,
ja ens ho mirarem.
moltes gràcies!! :)

salut!
El dia 10 d’octubre de 2013 10.13, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: