[MataroSensefils] Curs sobre el Nou Reglament d’Infraestructures de telecomunicacions en edificis. Formació en línia

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dij oct 10 09:24:00 CEST 2013

Merci Jordi! Sóc col·legiat del CETIB i del COETTC, aquests cursos del
CETIB els fan perquè recentment s'ha aprobat una llei que permet al
industrials signar projectes de telecos... una "beguda d'enteniment" en
tota regla... però bé, ara s'ha de formar als industrials per què aprengui
a interpretar telecos... d'aquí poc un pescador podrà fer avions! (i no
tinc res en contra dels pescadors ni dels pilots eh...)

Salut!

El dia 10 d’octubre de 2013 8.06, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: