[MataroSensefils] Fwd: Re: [Mataro Sensefils] IMPORTANT!!! MatTorreMaresme

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dij oct 10 09:01:17 CEST 2013

Bon dia,

totes anem prou liades, perdoneu que no vingués ahir i que no digués que no
vindria.
moltes gràcies per la feinada que feu.
no crec que pugui venir, tampoc, a donar un cop de mà. Vaig ultra liada
entre curro i històries vàries. Sap greu!

per altra banda, potser me'n vaig de Mataró. Si és així, me n'aniré cap a
Premià de Dalt, amunt cap a la serralada litoral. Allà, guifi.net na nai de
la xina, oi? :'(

salut!

El dia 10 d’octubre de 2013 8.13, pgdlc <pgdlc a hotmail.com> ha escrit:

>  Jo tinc disponibilitat per ajudar en el muntatge/desmuntage de la
> instal.lacio. Quan tinguem calendari us confirmare la meva assistencia
>

>  Enviado de Samsung Mobile
>
> Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> escribió:
>
>  Bon dia!
>
> Es preveu que les actuacions de Torre maresme puguin tenir una durada de
> fins a un mes.
>
> Durant aquestes actuacions el SN romandrà desmuntat i per tant tots els
> seus clients estaran desconectats de la xarxa.
>
> Si teniu algun altre SN aprop podeu connectar-vos a ell. En cas de no
> [...]

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]