[MataroSensefils] Fwd: Re: [Mataro Sensefils] IMPORTANT!!! MatTorreMaresme

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dij oct 10 07:20:32 CEST 2013

Bon dia!

Es preveu que les actuacions de Torre maresme puguin tenir una durada de fins a un mes.

Durant aquestes actuacions el SN romandrà desmuntat i per tant tots els seus clients estaran desconectats de la xarxa.

Si teniu algun altre SN aprop podeu connectar-vos a ell. En cas de no saber-ne, podeu posar-vos en contacte amb el vostre instal.lador de guifi per què us reorienti l'antena i configuri el trasto.
Per altre banda, escoltem propostes, qualsevol idea que ajudi a mantenir conectivitat serà escoltada (muntar un SN en una zona, migrar usuaris, etc) i ajudarem en tot el que poguem.

SAX!

XEVI P.

(enviat desde dispositiu mòbil)

El 10/10/2013, a les 06:37, "Pol Bartrès" <polbartres a gmail.com> va escriure: