[MataroSensefils] Fwd: ** PROBLEM Host Alert: MatEscorxadorRd1 is DOWN **

Jose Legido jose a legido.com
dic oct 9 19:04:58 CEST 2013

L'he reiniciat i funciona. S'ha anat la llum aquest matí.
He ficat un watchdog al supernode, que si detecta que no té xarxa, es
reinicia sol.
Però m'agradaria ficar un sistema remot de reinici de la llum, que
remotament es pugui reiniciar la llum, amb un relé o alguna cosa semblant.
Si algú té experiència.....