[MataroSensefils] [usuaris] Torre Maresme

ivan ivan a rusc.net
dij nov 28 06:55:49 CET 2013

El dia 27 de novembre de 2013 15.15, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

>  Al 27/11/13 00:00, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
>
>  Ja està operatiu al 100% gràcies a la feinada que ha fet l'Ivan de
> MatWiFi. He penjat la noticia a la web i per tant s'ha publicat
> automàticament a Facebook i Twitter.
>

> http://mataro.guifi.net/content/el-supernode-de-la-torre-del-maresme-de-matar%C3%B3-ja-est%C3%A0-operatiu
>

>   Merci Ivan!

gracies a tu, per la Sopa de pedres.
no he estat jo sol. em esta un grup. jo sol no hagués pogut deixar operatiu
un SuperNode com MatTorreMaresme en dos dies, aquest SuperNode té 12
antenes.

moltes gràcies a en, Jordi, Xevi, René, Esteve, Jose.disculpeu si em
descuido a algú.