[MataroSensefils] [usuaris] Torre Maresme

Enric enric a musaik.net
dic nov 27 15:50:06 CET 2013

Al 27/11/13 15:15, En/na Enric ha escrit:
> [...]
> -54dBm d'enllaç.
>
> Però tinc un problema.
> Sembla que la Torre Maresme no té la ip 10.140.53.33 que és a la ip
> que jo m'haig de connectar. I per tant, no em puc connectar des de la
> meva Loco5.
> Des d'un altre node, MatMariaRosa, arribo a totes les ip's de Torre
> Maresme menys la 10.140.53.33.
> I no puc entrar a Torre Maresme ... que crec que és millor així. ;-)
>
> Algú em pot ajudar?
>
> Mentrestant, la sopa no està operativa. Però tranquils que és qüestió

Perdoneu, calia que posés enllaços per facilitar la feina:
MatSopaCapmanyRd2:
http://guifi.net/ca/guifi/device/41349
MatTorreMaresme-Sopa:
http://guifi.net/guifi/device/53729