[MataroSensefils] Retornant a l'activitat.

Jose Legido jose a legido.com
div nov 22 12:37:55 CET 2013

Benvingut de nou!
Tenies creat l'usuari tavigo amb l'adreça tavigo a teleline.es.
No he pogut canviar l'adreça a kiribuki a gmail.com perquè em diu que ja està
donada d'alta, suposo que hauràs creat un altre usuari amb la nova.

T'envio en pirvat la contrasenya