[MataroSensefils] Retornant a l'activitat.

Tavi Gonzalvez kiribuki a gmail.com
div nov 22 12:01:45 CET 2013

Bona dia a tothom.

Estic començant de nou amb tot això de les xarxes sense fils; ja havia
estat per aquí fa un temps, però el correu que em donava terra, el varen
cancel·lar, i no vaig canviar a la nova adreça per rebre els correus de la
llista.

Tenia un node ja donat d'alta a Guifi.net (MatEnricGranados7), però ara no
el puc administrar dintre de la plataforma guifi.net, ja que l'usuari
relacionat amb l'antic correu de terra no és operatiu (no recordo la
contrasenya!!!!). Algú sap com puc fer-ho per recuperar el control d'aquest
node que estava projectat?

Moltes gràcies per tot.

Salutacions.