[MataroSensefils] Ampliar la Sopa de Pedres

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
div nov 8 23:28:29 CET 2013

bona nit,

siusplau em podeu fer memòria de quina DNS he de tenir perquè la Sopa de Pedres em funcioni, entrant per musaik no em dóna accés i per sopa tampoc

merci

Salut

EVA

SALVEM L'ANGELETA FERRER, escola pública al centre JA!!!