[MataroSensefils] Dubte sobre usuaris als proxys

Enric enric a musaik.net
dic nov 6 10:54:44 CET 2013

Al 06/11/13 09:00, En/na Xevi Palacios ha escrit:
> Bon dia!
> Sí enric, l'usuari l'ha d'acceptar algun admin. En tot cas, quan
> tinguis els usuaris fets, comenta-ho i s'accepten. Pensa que l'entrada
> en funcionament de l'usuari no es immediat, sol trigar 1 dia des de
> l'acceptació.
>
> El que comenta en jordi, del nom d'usuari, per exemple seria quelcom així:
> nom.cognoms
>
> És important que l'usuari sigui veraç i traçable. Per això, que sigui
> nom i cognoms.
Moltes gràcies per les respostes.
Insistiré i ho explicaré.
Però m'ha passat el que ens ha passat a més d'un moltes vegades.
Com deia el refrany: "No donis el peix, ensenya a pescar"
Doncs jo he regalat el peix i ara no s'acaba d'entendre el funcionament
de la xarxa.
És l'equilibri entre muntar tu el node o explicar com se l'ha de muntar.
Si li montes, l'has cagat, perquè llavors depèn de tu.

Per cert, ahir tres persones van mostrar molt d'interès amb la xarxa i
seran pròxims sensefileros. Últimament, em pregunta molta gent.

Encara dones els diners a Endesa, Iberdrola, ... consumint energia bruta?
Perquè no t'apuntes a Som Energia?
<http://www.youtube.com/watch?v=0XXi4J2JMrk>