[MataroSensefils] Smart Citizen - Sensores Ciudadanos

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic maig 29 12:16:10 CEST 2013

És cert Jordi, i com qualsevol client cal que estigui en algun lloc/terrat
que tingui visió directa amb un supernode.
Els sensors ofereixen moltes possibilitats (mòbilitat, per exemple) i amb
mesh és molt més fàcil.

Fem un guifilab se sensors?

El 29 de maig de 2013 11.42, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha
escrit: