[MataroSensefils] Smart Citizen - Sensores Ciudadanos

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic maig 29 10:37:22 CEST 2013

El Mesh et permet distribuir els sensors sense haver de pensar on estan ni
amb qui es connecten.
Desplegar una xarxa de sensors com ho fem ara, tipus troncal, seria un
maldecap.
Això no treu però que als nostres nodes troncals se li puguin posar sensors.

El 28 de maig de 2013 19.53, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha
escrit: