[MataroSensefils] air grid m2

pgdlc pgdlc a hotmail.com
diu maig 5 17:39:41 CEST 2013

Perdoneu, li he donat la volta a la capsa i venien tant la ip com l'usuari. Ja esta solucionat. A fer proves.Gracies.

Enviado de Samsung Mobileivan <ivan a rusc.net> escribió:
les ubiquiti de fabrica duen la ip
http://192.168.1.20   ---    https://192.168.1.20

si es la del unsolclic
https://192.168.1.1    ---   http://192.168.1.1

si em dius, el SSID i la IP, et faig l'unsolclic

El 5 de maig de 2013 14.50, Pedro Gonzalez de la Cruz
<pgdlc a hotmail.com>ha escrit: