[MataroSensefils] problema node

ivan ivan a rusc.net
dis mar 30 09:33:39 CET 2013

si i no.
es pot fer, però necessites tindre accés a un servidor que tingui accés a
les dos xarxes guifi i internet.

des de la teva feina ¿tens accés al PC de casa teva? o viceversa.

El 30 de març de 2013 6.28, Jordi Català i Vilanova
<jocavi78 a hotmail.com>ha escrit:

--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral
("XOLN")<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>