[MataroSensefils] MLDonkey

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
diu mar 24 01:28:55 CET 2013

Perfecte Enric!!
No t'has excedit ni res! Ho deia per si fallava quelcom o hi havia quelcom que desconeixia com el tema dels pendents!

Abans de baixar una peli intento fer una cerca a la sopa, i si no hi és la baixo. Evidentment, no te sentit posar a  descarregar una peli que ja hi és!!

Amazing Spiderman es de prou bona qualitat com per posar-la a la sopa. El vuelo ho deixo a les teves mans, pero les versions de Lo Imposible tenen un so molt dolent!! Me les baixaré per veure-les, pero lo imposible no es mereix entrar a la sopa.
He posat a descarregar mes versions a veure quina qualitat tenen. En tot cas, et passaré els que siguin de mala qualitat per borrar-los!!

Salut!!

XEVI!

(enviat desde dispositiu mòbil)

El 23/03/2013, a les 22:09, "Enric" <enric a musaik.net> va escriure: