[MataroSensefils] Cuba aïllada?

Enric enric a musaik.net
dis mar 23 22:14:53 CET 2013

Al 23/03/13 17:29, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> Des de MatsantFrancesc connecto a MatCuba sense problemes. Des de la
> RB de MatCuba arribo a MatEscorxador, MatHavana i MatIsern sense
> problemes. Sembla solucionat oi?
>
> Algú ho ha mirat abans?
Doncs jo no m'ho he mirat des de que he enviat el correu i ara funciona
.... millor.
Però a la web de guifi posava que els nodes de Torre Maresme, Escorxador
i Àlamos estaven caiguts. Almenys no responien al ping.

Una altra cosa.
Estic intentant ordenar que els servidors que tinc funcionant el node
Capmany, on hi ha la sopa estiguin ben posats a la web de guifi i no
me'n surto.
L'Ivan m'ha explicat que haig de fer el següent:

*Un cop he posat la màquina sensefils (ja està fet), cal afegir servidors
http://guifi.net/ca/node/43564
* Després haig d'anar al trasto que s'ha afegit al principi i ja té la
ip ben posada i afegir una connexió per cable.
Però això no em surt. Jo tinc una Loco5. Ho he canviat a Mikrotik per
veure si em donava l'opció del cable i tampoc.

I no ser com posar la ip als servidors afegits.
Qualsevol ajuda serà benvinguda.