[MataroSensefils] sectorial 5GHz de la Torre Maresme caiguda

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dic mar 6 19:56:33 CET 2013

+1

Date: Wed, 6 Mar 2013 15:54:31 +0100
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] sectorial 5GHz de la Torre Maresme caiguda

He reiniciat la rocket de la sectorial i ja funciona
--

http://www.speedtest.net/android/388103085.png
El 06/03/2013 13:45, "Xavier Palacios" <palgubxa a gmail.com> va escriure:

Gràcies Ivan!
No arribaré a casa fins tard. Quan arribi li dono una ullada!

P.D.: Sé que aquest matí hi havia gent remenant a torre maresme per un tema de goteres d'un baixant... que no hagin tocat algu. Tot i que no hauria d'afectar. O bé, que "l'empalme" de'n rené al cable utp, ha acabat col·lant aigua....

Salutacions.

El 6 de març de 2013 11.59, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

Gràcies Ivan

El 6 de març de 2013 11.20, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

2013/3/6 ivan <ivan a rusc.net>:

> l'antena sectorial de 5GHz de la Torre Maresme no respon des de la Mikrotik.

> des de Cuba, si faig un scan la veig operativa.

La veus operativa però no et pots associar?

Des de la mikrotik podries provar un mactelnet a veure si pots connectar-te

> al migdia intentaré accedir, des de casa els meus pares. i sino al vespre em

> passaré per la torre Maresme.

Gràcies per mirar-ho Ivan

> 2107 0100 60 3835618105

Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

Follow me on Twitter @jordiclopes