[MataroSensefils] Sopa de pedres KO?

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dij jul 25 18:14:04 CEST 2013

Aaron, no cal estar logat a la sopa per a descarregar contingut.

El problema que tens al firefox sembla que sigui que quan cliques executes
un reproductor instal·lat per a veure la pel·lícula en streaming. Proba a
fer botó dret-> Guardar Enllaç Com...  a veure si et deixa descarregar
l'arxiu. Si això funciona vol dir que tens algun problema amb el
reproductor predefinit per defecte.

Si no funciona.... doncs no ho sé.... potser és cosa d'algun
plugin/complemet que tens al firefox.

Comentem-ho!

El dia 25 de juliol de 2013 17.41, Aaron <korsario10 a vodafone.es> ha escrit: