[MataroSensefils] problemes connexió

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dis jul 20 09:05:19 CEST 2013

hola bon dia.
em dic jordi, i soc el matsantbru4. http://guifi.net/node/44873
us envio aquest mail pq des de fa un parell de dies  tinc problemes de connexió. concretament des de les darreres pluges.
firefox em diu que el servidor intermediari està rebutjant les connexions i no em deixa veure res.

faig servir les dns

10.139.56.2

10.139.67.100

algú em pot dir on està el problema? la nanostation estava ben configurada i crec q ho segueix estant.

moltes gracies