[MataroSensefils] DNS i Sopa Down?

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dic jul 10 15:47:45 CEST 2013

Faig servir la 10.139.56.2

..... m'acabo de donar una altre cosa..... al remenar les DNS havia posat
la 10.139.66.2, no la 56.2
Em contestava la omnitik de paisos catalans!!!! Lo millor és que em resolia
bé la IP de la sopa! ajjajajajjaajaja

Ara sembla que va tot OK!

Salut i merci!!!

El 10 de juliol de 2013 15.43, Xavier Palacios <palgubxa a gmail.com> ha
escrit: