[MataroSensefils] DNS i Sopa Down?

Jose Legido jose a legido.com
dic jul 10 15:21:54 CEST 2013

Quin DNS fas servir? Els dos de mataro resolen bé:
# nslookup sopa.matarosensefils.net 10.139.56.2
Server:        10.139.56.2
Address:    10.139.56.2#53

Name:    sopa.matarosensefils.net
Address: 10.140.53.35

# nslookup sopa.matarosensefils.net 10.139.67.100
Server:        10.139.67.100
Address:    10.139.67.100#53