[MataroSensefils] Telefonia IP

ivan ivan a rusc.net
dij gen 31 21:52:13 CET 2013

El 31 de gener de 2013 21.11, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha
escrit:

>  Bona tarda a tots!
>
> Mirant els serveis de la xarxa de MataróSenseFils, he vist que hi ha el
> servei de VoIP, és a dir, Veu a través de IP, i que hi ha una sèrie de
> centraletes i extensions de cada centraleta.
>
> Em surgeixen uns dubtes:
> - Funciona?

si, funciona i molt bé

> - Podeu donar-me una extensió?

algú anat més ràpid que jo, veig que ja en tens una.

si, un telefon IP o des del PC amb Ekiga <https://www.ekiga.net/>o un altre
softphone <http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_SIP_software>

> - Puc fer trucades a números que no són de guifi?

si.

> - Si es pot, té algun cost?

si. tot té un cost. mai ja res gratuït.

A quí s'ha de pagar?