[MataroSensefils] Proposta per fer un GuifiLab mensual a Mataró

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dij gen 31 15:05:45 CET 2013

Mentre ens deixin sala, projector, xarxa i no ens facin pagar ja serveix.
I si a més ens conviden a un aperitiu millor :)

El 31 de gener de 2013 12.36, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit: