[MataroSensefils] Proposta per fer un GuifiLab mensual a Mataró

dij gen 17 16:38:28 CET 2013

Bona tarda,

Fa temps que em ronda pel cap fer una trobada mensual (primer cap de
setmana del mes?) per compartir coneixements i experiències al voltant de
les xarxes, WiFI, Linux i demés tecnologies Open Source.
El format seria d'un parell d'hores del dissabte pel matí on els que
vulguin poden portar preparada una petita presentació sobre algun tema
concret i compartir-ho amb la resta. Les presentacions estaria bé que
fossin curtes (20 minuts màxim + preguntes) i hi hagués temps de
"cacharreo".

Alguns temes que (en la meva opinió) estarien bé són:

-VOIP
-Sistemes d'autenticació d'usuaris
-Seguretat
-Eines de monitorització
-Balanceig de càrrega
-QoS
-Serveis
-WiFi Mesh
-VPNs
-Mikrotik
-Taller de Routing
-Bash Scripting
-etc, etc

Caldria un lloc on tinguéssim connexió a Internet, un projector i una taula
gran per si s'han de configurar trastos. Les presentacions es podríen anar
penjant en alguna web i compartir-les i una setmana abans es van presentant
les propostes si n'hi ha.

A algú li interessaria participar? Com ho veieu? Podríem començar pel
Febrer?

Follow me on Twitter @jordiclopes