[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

mkt a lugoca.com mkt a lugoca.com
dic gen 16 21:55:51 CET 2013

Trobo molt raonable el que diu l'Esteve.

Podem parlar aquest
divendres.

On Wed, 16 Jan 2013 20:54:00 +0100, Esteve Olm wrote:

mi m'és una mica igual si ho fem a google o no. Tot i ser un gran
germà, i que paguem un preu pel seu servei, jo considero que aquest
preu no és massa alt (opinió personal) comparat amb el què costa un
servei de hosting de qualitat. De fet jo també tinc etiquetats al gmail
tots els correus de matarosensefils desde 2004 :) i no em puc pas
queixar, me'ls ha anat guardant tots sense que em costi ni cinc.

Dit això, i per obrir una mica més de debat, el que necessitem no és
només transformar la llista en un foro, sinó poser cal fer una
repensada sobre els mecanismes que fem servir per comunicar-nos i
coordinar-nos. M'explico:

> Fins ara hem fet servir la llista, però
no només la llista. Ens enviem correus individualment, grupals i
recentment fem servir whattsup's i coses per l'estil perquè són més
efectives que no pas la llista de correus (a més que darrerament ha
estat fallant).

> Potser hauriem de fer una pensada sobre si
necessitem només una llista/forum o vàries temàtiques
> ...si fem
servir google grups per implementar-ho o també podem aprofitar twitter,
facebook o altres plataformes,
> ...si pel contrari intentem muntar-ho
en infraestructura pròpia, a lo juan palomo,
> ...si lo ideal seria
tenir-les totes, o el millor de cadascuna i ben integrades,
> ...i si
fos el cas, quines eines/productes/infrastructura ens poden ser
d'utilitat

> Proposo quedar aquest divendres tarda i parlar-ho.
D'aquests i d'altres temes, fer una "presa de requeriments" i en base a
això decidim quin sistema ens anirà millor. Qui s'apunta? totes les
opinions seran benvingudes, sobretot les dels que no feu servir gaire la
llista!

> SAX, i perdoneu pel correu tan llarg.
> Esteve
>
> El 16
de gener de 2013 18.30, Enric ha escrit:

12:02, En/na Joan Pons ha escrit:

alternativa a estudiar és

un drupal disfressat d'intranet open source

cèntims...

l'Enric (ei, de bon rotllo eh!)
síndrome!

aquesta llista. ;-)
es considera que s'ha de fer aquest grup mitjançant el gran germà,
endavant. I ja estarà fet i funcionant.

il·lusió de que cada cop necessitaré menys sortir a internet perquè
les meves primeres necessitats telemàtiques me les cobrirà sensefils
de mica en mica.

Vanguardia del passat 10 de Gener ...

http://www.lavanguardia.com/lacontra/20130110/54360739901/la-contra-evgeny-morozov.html
[2]

--
el moment històric per fer-ho.
Pigem a Singulars. [3]

[5]

sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24
EUR/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net [6] amb
la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

Links:
------
[1]
http://openatrium.com/
[2]
http://www.lavanguardia.com/lacontra/20130110/54360739901/la-contra-evgeny-morozov.html
[3]
http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4388071
[4]
mailto:Llista a matarosensefils.net
[5]
[6]
mailto:llista-request a matarosensefils.net
[7] mailto:enric a musaik.net