[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dic gen 16 21:06:34 CET 2013

Hola
 dons a mi també m'agrada N_1 tot i  que vaig fer un perfill fa temps i
ara no em deixa entrar tot i, que he intentat restaurar la contrasenya,

Date: Wed, 16 Jan 2013 18:30:07 +0100
From: enric a musaik.net
To: llista a mataroseHola
 dons a mi també m'agrada N_1 tot i  que vaig fer un perfill fa temps i
ara no em deixa entrar tot i restaurant la contrasenya, nsefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

    Salut,

    Al 15/01/13 12:02, En/na Joan Pons ha escrit:

        Penso
            que un altre alternativa a estudiar és
        http://openatrium.com/
            que és un drupal disfressat d’intranet open source
        els
            meus cinc cèntims...
        beneeixo el síndrome de diógenes digital de
            l’Enric (ei, de bon rotllo eh!)

    Jajajaja

    no sabia que era aquest síndrome!

    I defineix la meva actitud davant de Google respecte aquesta llista.
    ;-)

    Ei, no m'agradaria gens frenar res. Per tant, si es considera que
    s'ha de fer aquest grup mitjançant el gran germà, endavant. I ja
    estarà fet i funcionant.

    Però jo visc amb la il·lusió de que cada cop necessitaré menys
    sortir a internet perquè les meves primeres necessitats telemàtiques
    me les cobrirà sensefils de mica en mica.

    I aprofito per passar-vos la contra de la Vanguardia del passat 10
    de Gener ...

http://www.lavanguardia.com/lacontra/20130110/54360739901/la-contra-evgeny-morozov.html

      Creus que la crisi és dolenta?

      Doncs cal reconvertir-la, és el moment històric per fer-ho.

      Mira què
        diu aquest filòsof, Jordi Pigem a Singulars.