[MataroSensefils] Vida de la nanostation

ivan ivan a rusc.net
dic gen 16 10:45:08 CET 2013

una NanoStation2 instal·lada 18/01/2009 - 19:19 — amb v2.2.1 funciona bé,
fins el dia d'avui.
divendres farà 4 anys.

El 15 de gener de 2013 23.01, Jordi Català i Vilanova
<jcvpolaco a msn.com>ha escrit:

> Hola, bona nit, guiferos, torno a ser en Jordi Català, el que dissabte
> preguntava si el sistema estava KO o no.
> Bé, avui he anat a veure el meu amic, el node http://guifi.net/node/46405matportalvalldeix17 i al final, sembla que després de desconnectar de la
> corrent la nanostation es va tornar a connectar diumenge, quedant el
> problema solucionat.
> l'he estat fent un seguiment durant el dia d'avui, i he tornat a veure que
> a les 16h s'ha tornat a bloquejar i desconnectar de matarosensefils.
>
> es per aquest motiu que us pregunto si algú sap quina vida útil té la
> [...]

ivan a rusc.net
937410461
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.