[MataroSensefils] Sopa de pedres

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dic gen 16 08:43:52 CET 2013

Bon dia!!!

Enric, tens feina a la sopa!!
Vaig a una mitja de 20GB diaris!!! Jeje ;)
Quin repertori que tindrem a la sopa!!!
Em sembla que ja acabo repertori!!
Quan ho hagi pujat tot, ja només quedarà pujar les que vagi aconseguint.

D'aquí sortira la millor sopa que hi ha!! ;)

Salut i P2P!!

XEVI P.

(enviat desde dispositiu mòbil)

El 15/01/2013, a les 00:27, Enric <enric a musaik.net> va escriure: