[MataroSensefils] Vida de la nanostation

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dim gen 15 23:01:36 CET 2013

Hola, bona nit, guiferos, torno a ser en Jordi Català, el que dissabte preguntava si el sistema estava KO o no.
Bé, avui he anat a veure el meu amic, el node http://guifi.net/node/46405 matportalvalldeix17 i al final, sembla que després de desconnectar de la corrent la nanostation es va tornar a connectar diumenge, quedant el problema solucionat.
l'he estat fent un seguiment durant el dia d'avui, i he tornat a veure que a les 16h s'ha tornat a bloquejar i desconnectar de matarosensefils.

es per aquest motiu que us pregunto si algú sap quina vida útil té la nanostation. aquesta la vam comprar el març, o el maig, no fa ni un any. també haig de dir que durant tot aquest temps, ha estat connectada les 24h, però no és normal que es desconnecti de matarosensefils tants cops, no aquesta darrera setmana?

També m'agradaria saber si hi ha hagut algun altre virus que afecti a les nanostation. en principi vaig actualitzar el firmware quan la vaig comprar (es el que es recomanava a la web del fabricant), però tinc la sensació que potser li ha entrat un altre virus. ho dic perquè a la gràfica semblava que hi havia algú connectat perquè la línia blava era contínua i estava per la meitat de la gràfica, quan a casa no hi havia cap aparell connectat a guifi, només la nanostation.
ara bé, ara al vespre he tornat a comprovar la gràfica i ara marca 0 tot el dia, excepte el tram en què s'ha desconnectat, de 16h a 22h, i ara ja no entenc res perquè abans a través del mòbil ho havia vist per la meitat.

algú em pot ajudar?

merci