[MataroSensefils] Sistema KO?

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
diu gen 13 14:14:42 CET 2013

Hola, bon dia guiferos. Us envio aquest mail per preguntar-vos si ha caigut algu de matarósensefils perquè em comenta un amic, el node matportalvalldeix17 http://guifi.net/node/46405 que no li funciona la sortida de l'escorxador, i jo des de fora de mataró  l'únic que he pogut comprovar per internet es que aquest node no grafica (cosa que abans si que feia). He intentat mirar altres nodes que estan connectats a torre maresme i he vist que tampoc no grafiquen, però no sé si es un problema de la xarxa o del node del meu amic, perquè aquests nodes no sé si estan sempre connectats i/o si abans ja graficaven.
algú em pot confirmar que funciona la sortida de l'escorxador i que no hi ha cap problema a la xarxa pels que estan connectats amb torre maresme?
Es que jo fins dimarts no torno a mataró, i no li ho podré comprovar fins llavors.
moltes gràcies.

Atentament,
Jordi Català
Node: matsantbru4