[MataroSensefils] Enllaç Interconnexió Maresme - Vallès

mkt a lugoca.com mkt a lugoca.com
dis gen 12 21:18:40 CET 2013

Molt ben fet.

On Sat, 12 Jan 2013 11:31:38 +0100, Xavier Palacios
wrote:

> Bon dia a tots/es!!
>
> Doncs sí! Tal com diu l'assumpte,
HEM ACONSEGUIT FER UN ENLLAç QUE UNEIX, DE MOMENT A FORMA DE PROVA, EL
MARESME AMB EL VALLèS!!! Aquest enllaç CONNECTA MATARó AMB SANTA
AGNèS DE MALANYANES!

> De moment, el tenim en proves, ja que a la
banda de Mataró hi ha una "rajoleta" de 13 dB encarada a ull, a falta
d'acabar el nou SúperNode i col·locar-hi una Rocket+dish, com la que
ja hi ha a la banda vallès.
> Per ara, l'enllaç és entre MatRengle
(http://guifi.net/ca/node/28470 [1]) i SAMSantCarles
(http://guifi.net/node/52630 [2]). I tenim -74dB amb un CCQ de gairebé
el 100%. Total, ens dona una 24/24Mbps.

> Aquest enllaç, permetrà
que Mataró i maresme deixin de ser una illa, tot i que els companys de
pineda i "maresme nord" ja estan treballant i conectant amb Barcelona, i
així podem connectar-nos al "core" de guifi. Alhora, també permetrà
que la resta de guifi pugui utilitzar els serveis i xarxa de Mataró
(MataróSenseFils-MSF), o dels pobles interconnectats al maresme, que no
són pocs ( www.guifi.net/mataro [3] trobareu els serveis de MSF a
http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.Serveis [4] ).

Sobretot, cal AGRAïR LA INCONDICIONAL COL·LABORACIó D'EN CLAUDI I
L'AURELI, I DEL PROPIETARI DE LA TORRE DEL SN (en xavier em sembla
recordar, perdoneu però sóc fatal pels noms), sense que ells
haguéssin contactat no hauria sigut possible moure aquest projecte.

> Alhora AGRAïR ALS ACTIUS DE MSF I GUIFI QUE HAN ESTAT SEGUINT EL
PROJECTE, i que ahir van provocar una onada de gent disposada a fer-se
"callos" a les mans per a muntar l'antena (i més tenint en compte el
fred que feia!).

> I finalment, AGRAïR A TOTS ELS PARTICIPANTS DE
MATARóSENSEFILS QUE VAN PARTICIPAR EN L'APADRINAMENT DE MATERIAL PEL
NODE DE MONTCABRER, I/O QUE HAN PARTICIPAT EN L'ABONAMENT DE LA QUOTA
VOLUNTàRIA O FENT APORTACIONS ESPORàDIQUES. Ja que el material
utilitzat és fruit i resultat del fallit intent de connectar
Mataró-Barcelona a través de Montcabrer, i de les aportacions
dineràries que s'han fet a MataróSenseFils. (tots sabem que sense
calers és més complicat moure projectes com aquest).

> Així doncs,
US CONVIDEM A SEGUIR EL PROCéS D'AQUEST ENLLAç I PROJECTE DE CONNEXIó
DE DOS GRANS COMARQUES COM EL MARESME I EL VALLèS. Podeu fer-ho a
través de la llista de correu de MataróSenseFils
(http://mail.matarosensefils.net/mailman/listinfo/llista_matarosensefils.net
[5]), a llista del maresme (guifi-maresme a lists.guifi.net [6]), i la
llista del vallès (guifi-valles a llistes.guifi.net [7]). Intentarem
publicar novetats en totes tres, si bé seria interessant que per no
perdreu's cap afer us subscriviu en les tres.
> Per altre banda, us
convidem a participar activament en les reunions, trobades,
instal·lacions, etc... i/o fent altres tipus d'aportacions que creieu
convenients.

> Salut i Xarxa!!!
>
> XEVI P.

Links: