[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dij gen 10 12:43:19 CET 2013

A mi també m'agrada més la opció Drupal + foro.
No conec gaire Drupal, creieu que el mòdul
ListHandler<https://drupal.org/project/listhandler>serviria?

El 10 de gener de 2013 11.18, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: